На обговорення було винесено актуальні питання діяльності відомства: результати фінансово-господарської діяльності ДО та ДП системи за 2017 рік та внутрішніх аудитів, стан розробки Порядку формування номенклатури матеріальних цінностей та норм їх накопичення, аналіз виконавської дисципліни та виконання зовнішніх та внутрішніх актів і доручень, а також окремі питання кадрової роботи.
Заступник начальника Фінансового управління Діана Гетьман зазначила, що за результатами фінансово-господарської діяльності державні підприємства системи за 2017 рік отримали чистий дохід у розмірі 415,5 млн. грн., що на 12 % більше, ніж за 2016 рік. Фінансовий результат за цей період склав 12,5 млн. грн., у минулому році цей показник дорівнював 10,7 млн. грн. У відсотковому співвідношенні ріст фінансового результату з року в рік дорівнює 117%. Державні організації системи у 2017 році отримали надходжень від надання платних послуг у розмірі 90,4 млн. грн., що більше на 41% у порівнянні з 2016 роком. Перевиконання плану складає 129 %.
Про результати проведення внутрішніх аудитів у 2017 році доповіла завідувач Сектору внутрішнього аудиту Тетяна Якименко. За звітний період проведено 9 внутрішніх аудитів, з яких 6 планових та 3 позапланових. За результатами проведених внутрішніх аудитів для усунення порушень та покращення діяльності організацій та підприємств підготовлено та надано 68 рекомендацій, з яких виконано 90%.
Про стан розробки Порядку формування номенклатури матеріальних цінностей державного резерву та норм їх накопичення, у тому числі незнижуваного запасу відзвітував начальник Управління державних резервів Олександр Холодило. Робота щодо узгодження та затвердження згаданого документа згідно з чинним законодавством на разі продовжується.
Начальник Відділу забезпечення діяльності Агентства Світлана Демченко зупинилася на виконавській дисципліні та заходах щодо забезпечення якісного виконання актів та доручень Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, доручень керівництва Держрезерву. Слід зазначити, що за 2017 рік було зареєстровано понад 10 тис. вхідних документів, які були опрацьовані у встановлені терміни.
Також у відомстві для підвищення ефективності діловодства, скорочення службового листування та сприяння впровадженню безпаперової обробки інформації та опрацювання кореспонденції впровадили нову автоматизовану систему діловодства та організували навчання працівників.
Про деякі питання проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців доповіла Єлена Волик, завідувач Сектору управління персоналом. Зокрема, питання стосувалося організації процесу оцінювання, яке буде проведено у кінці 2018 року, у відповідності з діючим законодавством про державну службу.
Після обговорення інформації члени Колегії прийняли відповідні рішення, які зобов’язують виконавців тримати на постійному контролі виконання рекомендацій у зазначені терміни.