Звернення громадян

ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН У ДЕРЖАВНОМУ АГЕНТСТВІ РЕЗЕРВУ УКРАЇНИ


ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 24.09.2012 №1041 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 жовтня 2012 р. за №1703/22015

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві резерву України (далі – Держрезерв).

2. Особистий прийом громадян проводиться в приймальні для особистого прийому громадян в адміністративному будинку Держрезерву, що розташований за адресою: вул. Пушкінська, 28, м. Київ, щодня, крім вихідних та святкових днів, з 10-ї до 17-ї години (у п’ятницю – з 10-ї до 16-ї), за винятком часу на обідню перерву з 13-ї до 14-ї години, начальником загального відділу департаменту забезпечення діяльності Агентства, а також керівництвом Держрезерву – за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян (далі – графік), затвердженим Головою Держрезерву.

Інформація про порядок особистого прийому громадян і графік розміщуються на офіційному веб-сайті Держрезерву (www.rezerv.gov.ua) та на інформаційному стенді у вестибюлі при вході до Держрезерву (вул. Пушкінська, 28, м. Київ).

3. У першочерговому порядку здійснюється прийом таких категорій громадян: жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

4. Попередній запис громадян на особистий прийом до Голови Держрезерву та його заступників проводиться начальником загального відділу департаменту забезпечення діяльності Агентства у визначені графіком дні з 10-ї до 13-ї години або за телефоном: 234-63-47.

5. Для запису на особистий прийом громадянин повинен пред’явити документ, що посвідчує його особу.

6. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа чи орган державної влади, до компетенції яких належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).

Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

7. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося керівництвом Держрезерву, проводиться в разі, якщо питання, порушене в першому зверненні, не було вирішено по суті.

8. У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини повторного звернення, надаються необхідні роз’яснення та можлива допомога.

9. Під час проведення особистого прийому громадян присутність сторонніх осіб не допускається, крім їх представників, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та/або осіб, які перебувають у родинних відносинах з такими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу.

10. Письмове звернення, яке подається громадянином на особистому прийомі, оформлюється відповідно до вимог статті 5 Закону України “Про звернення громадян”.

Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

11. Звернення громадян на особистому прийомі громадян реєструються відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348.