Важливі питання функціонування системи обговорили в Держрезерві.

Освіження зерна, питання розбронювання цінностей мобілізаційного резерву, дотримання вимог антикорупційних норм законодавства. Ці та інші важливі питання обговорили у Держрезерві під час засідання Колегії 22 серпня.

Першим питанням порядку денного засідання було питання освіження зерна державного резерву на підвідомчих підприємствах. Варто зазначити, що при освіженні зерна державного резерву його відпуск проводиться за умови одночасного закладання до державного резерву тієї ж кількості аналогічних матеріальних цінностей.

У поточному році були оголошені та проведені на веб-порталі уповноваженого органу системи ProZorro  процедури закупівлі пшениці 2 і 3 класу для закладання до державного резерву. У зв’язку із коливанням цін на ринку зерна оголошені процедури виявилися не результативними.

На засіданні Урядового комітету від 02 серпня 2018 року за участі Мінекономрозвитку, Держрезерву та Мінагрополітики розглядались питання щодо вжиття невідкладних заходів для накопичення запасів зерна 2 і 3 класу до встановленого обсягу в державному резерві.

  

Важливими для розгляду питаннями  в ході засідання колегії Держрезерву стали  й питання розбронювання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву. Зокрема, нагальними питаннями є заходи щодо погодження із відповідними органами виконавчої влади розроблених Держрезервом проектів розпоряджень Кабінету Міністрів України «Про розбронювання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву  у ПАТ «Азовські мастила і оливи»» та «Про розбронювання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву, створеного у «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» та «Міжнародний аеропорт «Одеса»»; На сьогодні, спільно з центральними та місцевими органами виконавчої влади ведеться робота щодо нагальних питань, які стосуються матеріальних цінностей мобілізаційного резерву медичного призначення.

Протягом 2018 року підготовлено 21 наказ та розпорядження (наряди) на переміщення матеріальних цінностей на підприємства системи мобілізаційного резерву.

В порівнянні з минулими роками, кількість відповідальних-зберігачів мобілізаційного резерву зменшилась близько на 100 підприємств шляхом проведення аукціонів з реалізації розброньованих матеріальних цінностей мобілізаційного резерву та забезпечення переміщення.

З метою подальшого реформування системи мобілізаційного резерву, незважаючи на складності в роботі з центральними органами виконавчої влади Держрезерв вживає передбачені чинним законодавством заходи у роботі з матеріальними цінностями мобілізаційного резерву та готовий розглянути в установленому порядку з усіма заінтересованими центральними органами виконавчої влади обґрунтовані пропозиції стосовно внесення відповідних змін до Закону України «Про державний матеріальний резерв», постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.1998 № 100-03 (зі змінами) інших нормативно- правових актів, які б сприяли прискоренню здійснення процесу відпуску (передачі), утилізації розброньованих матеріальних цінностей мобілізаційного резерву, в т.ч. медичного призначення.

Питання дотримання норм антикорупційного законодавства в системі Держрезерву також завжди на часі, тому не менш важливими для ефективної роботи відомства є всі заходи щодо виявлення можливих корупційних проявів та їх запобіганню. Так,  в структурних підрозділах Держрезерву постійно проводиться роз'яснювальна робота по дотриманню антикорупційного законодавства, зокрема, щодо обов'язковості повідомлення про наявність конфлікту інтересів та шляхи його врегулювання, як це передбачено Законами України «Про запобігання корупції», «Про державну службу», «Про звернення громадян».

Відповідно до Розділу 3 Закону України «Про запобігання корупції» та з метою створення в Державному агентстві резерву України ефективної системи запобігання та протидії корупції на основі нових засад формування та реалізації антикорупційної політики визначених Законом, в Державному агентстві резерву України створена постійно діюча комісія з оцінки корупційних ризиків із числа керівників структурних підрозділів, відповідальних працівників та затверджено її Положення. Комісією ідентифікувано корупційні ризики, проведено їх формальне визначення за результатами ідентифікації та було складено таблицю оцінених корупційних ризиків та заходів щодо їх усунення. Вказані матеріали разом з Проектом Антикорупційної програми після додаткового опрацювання були розіслані для ознайомлення та внесення пропозицій всім працівникам Держрезерву до публічного обговорення, згідно Порядку підготовки, подання антикорупційних програм на погодження Національного агентства з питань запобігання корупції та здійснення їх погодження. Щодо питання розгляду підсумків роботи Сектору управління персоналом Державного агентства резерву України за 8 місяців 2018 року.

Протягом січня-серпня 2018 року Сектором управління персоналом, в межах повноважень, здійснено комплекс заходів, спрямованих на реалізацію державної політики з питань управління персоналом у Державному агентстві резерву України та забезпечення здійснення Головою Держрезерву своїх повноважень з питань управління персоналом.

Так, протягом даного періоду проведено 19 конкурсів на зайняття посад державної служби категорій «Б» та «В», за результатами яких склад центрального апарату Держрезерву поповнено висококваліфікованими спеціалістами.

Сектором управління персоналом постійно надаються пропозиції Голові Держрезерву, спрямовані на створення умов для підвищення рівня професійної компетентності шляхом професійного навчання. У результаті, протягом січня-серпня 2018 року підвищили кваліфікацію 22 державних службовці та пройшли професійне навчання 4 працівники, з них 3 як вперше призначені на посади державної служби, що становить 34% від загальної кількості державних службовців Держрезерву.