Серед п’яти стратегічних напрямів 2018 року Держрезерв пріоритетними у рамках реформування визначив людський капітал та модернізацію IT інфраструктури. Саме такі два персональні КРІ топ-менеджера держслужби також були поставлені у межах стратегічних цілей і завдань Урядом для Голови Держрезерву України. Уже зараз із впевненістю можна сказати, що обидва завдання виконані.
Для підвищення ефективності, відкритості та прозорості діяльності у Державному агентстві резерву України провели ряд організаційно-технічних, нормотворчих та навчальних заходів. Протягом січня-серпня 2018 року підвищили кваліфікацію 22 державних службовці та пройшли професійне навчання 4 працівники, з них 3 як вперше призначені на посади державної служби, що становить 34% від загальної кількості державних службовців Держрезерву.
«Налагоджена система підвищення професійної кваліфікації та продуктивних здібностей працівників, посилення мотивацій персоналу суттєво впливає на підвищення якості роботи, її ефективність. Більш того, з‘являється такий критерій, як задоволеність працею. У нас в країні й досі існує переконання, що державна служба не передбачає ані розвитку особистості працівників, ані реалізації творчого потенціалу. Гордий тим, що й в цьому ми вже почали ламати стереотипи. Адже щоб вимагати від своїх службовців результатів, мусимо спочатку дати можливості для росту, реалізації, розвитку», - наголосив Голова Держрезерву.
Що ж стосується інформаційних технологій, то для забезпечення діяльності Агентства закуплено нове комп'ютерне обладнання та встановлено ліцензійне програмне забезпечення, оновлено сервери. У рамках переходу на єдину сучасну платформу електронного документообігу у 2018 році було введено в експлуатацію систему внутрішнього електронного документообігу АСД «ДОК ПРОФ 3.1» з використанням цифрового електронного підпису і підключено її до системи електронної взаємодії органів виконавчої влади. Всі працівники пройшли навчальні тренінги по користуванні системою.
Для уніфікації проходження електронних документів було відпрацьовано алгоритми проходження документів за їхніми різними типами: вхідної та вихідної кореспонденції, розгляд звернень громадян, розпоряджень, наказів Голови, службових записок між самостійними структурними підрозділами тощо.