З 18 по 28 жовтня відбулись засідання Погоджувальної ради Державного агентства резерву України. Серед них два виїзні — на Куліндорівський КХП (м. Одеса) та Чортківський КХП (м. Чортків, тернопільська область).
Директори державних підприємств та організацій звітувалися за результатами минулого кварталу та визначили свої KPI на четвертий квартал. Також менеджери мали можливість подискутувати між собою, давали поради, обмінювались досвідом.
Підсумувавши діяльність підприємств та організацій результати показують стрімку динаміку вгору. Так, за результатами дев'яти місяців цього року державні підприємства отримали чистий прибуток у розмірі 4 млн грн. В порівнянні з минулим роком цей показник більше на 5,4 млн грн (фінансовий показник 9 міс. 2015 року - (-1,3 млн грн ). При цьому чистий дохід зріс на 17 млн в порівнянні з аналогічним періодом минулого року .
Державні організації також показують зростання надходжень порівняно з 2015 роком . Станом на 01.10.2016 надходження коштів державних організацій склало майже 46 млн грн , минулий рік - 30 млн грн. Більшість підприємств і організацій виконали плани щодо прибутків за 9 міс., а деякі навіть перевиконали.
На попередніх аналогічних засіданнях було поставлене завдання відмовитись від використання природного газу. Так, в рамках енергоощадних заходів керівники ДО та ДП придбали твердопаливні котли. Таким чином новий опалювальний сезон підприємства та організації системи Держрезерву починають без використання природного газу.
Також, завдяки проведеним заходам по енергоефективності вдалось досягнути суттєвого скорочення витрат на електроенергію.
Крім зазначених вище напрямів модернізації, здійснено також ремонти зерносушарок, встановлення форсунок для можливості сушіння на дизпаливі, модернізація холодильників, проведення дифектоскопії на нафтових базах, навіть використання нових технологій - перекриття покрівлі рідкою гумою (спецмастиками). На цьому ми не зупиняємось, на четвертий квартал кожний з директорів зазначив основні напрями модернізації, сума коштів яких складає до 10 млн грн.