Під такою назвою для керівників підприємств та організацій Держрезерву відбувся тренінг, метою якого було обговорення підходів до розробки планів розвитку на 3-5 років, пошук шляхів виконання поставлених завдань, обмін досвідом та активізація творчого потенціалу.
У ролі тренера виступила генеральний директор ДО «Комбінат «Дніпро» Наталя Матусевич, на думку якої креативність у роботі проявляється у нестандартному й успішному подоланні труднощів часто з обмеженим набором інструментів та ресурсів. Учасники із зацікавленням слухали її розповідь про метод креативної стратегії Уолта Діснея та взяли участь у інтерактивній грі.
Основоположним принципом креативної стратегії Уолта Діснея є виділення трьох позицій мислення - це позиції «Мрійник», «Реаліст» і «Критик». Справа в тому, що у людини ці позиції завжди змішані, а за допомогою цілеспрямованого їх виокремлення можна максимально реалізувати притаманні їм можливості незалежно один від одного. Для ефективної роботи за цим методом була створена відповідна обстановка для кожної з трьох ролей. Тож мріяли учасники у світлій кімнаті з м’якими кріслами, а критикували у холодній запиленій старій бібліотеці.
Директори розділились на три команди за напрямками діяльності: нафтові бази, елеватори та хлібні бази, склади й холодильники. Завданням «Мрійника» було пофантазувати і представити максимальну кількість ідей розвитку підприємства на наступні тридцять років. Сміливі й, здавалося навіть недосяжні, ідеї учасники зобразили у вигляді плакатів.
Наступним кроком гри було перевтілення у «Реаліста». Кожна команда розглянула дев’ять структурних блоків бізнес-моделі за матрицею Остервальдера, що дозволило просто і наочно описати й уявити діяльність організації на одній сторінці.
У ході тренінгу про аспекти стратегічного планування з практичної точки зору розповіла Ольга Спіркіна, заступник директора з фінансової діяльності ДП «Комбінат «Салют. Під час діалогу учасники обговорили послідовність основних процесів планування, вимоги, SWOT-аналіз, види стратегій, визначення пріоритетів та цілей, розробку фінансового плану, моніторинг показників.
На останній сесії під керівництвом генерального директора ДП «Хлібна база №76» Олега Пікарського директори презентували критичні висновки через презентації SWOT-аналізу кожного з відпрацьованих на тренінгу проектів.
Як зауважили керівники, методи тренінгу допомагають у пошуку нестандартних рішень, здатних вивести підприємство із стагнації і відкрити нові можливості. Сподіваємося, що таке навчання, що опирається на досвіді, дасть можливість учасникам застосувати нову інформацію і у практичній площині.