На ДО «Дніпро» провели мозковий штурм

Для розвитку та підвищення кваліфікації персоналу в рамках плану переходу з держорганізації в підприємство під керівництвом тренера - генерального директора Наталії Матусевич, було проведено перший етап тренінгу «Мозковий штурм для розвитку бізнесу».

Тренінг був побудований за методикою Уолта Діснея, відомого американського мультиплікатора та бізнесмена, всі проекти якого були реалізовані та мали неабиякий успіх. Методика являє собою креативний підхід та проходить у формі рольової гри, в якій учасники розглядають поставлене завдання з трьох точок зору: творчої, реалістичної і критичної.

Кожен із присутніх мав змогу обрати свою команду, визначившись в найбільш цікавому для нього напрямку розвитку комбінату:

  1. «Склад майбутнього».
  2. «Логістичний хаб».
  3. «Наша марка – Дніпро» (додаткові послуги).

На першому етапі тренінгу кожна група учасників мала необмежені можливості помріяти, перебуваючи в творчій ролі ентузіаста та пропонуючи різноманітні, навіть нереальні та абсурдні варіанти розвитку обраного напрямку. На етапі «Мрійник» кожен повинен відкритись для креативу, відкинути всі обмеження та стереотипи.

Учасники команди «Склад майбутнього» в ролі мрійників запропонували модернізувати склади, облаштувати підземні холодильники з живленням за рахунок сонячної, дощової та енергії землі, встановити спеціальний доступ із захищеною системою допуску, у переміщенні товарів використовувати дрони, оснастити охорону новітніми засобами зв’язку, при в’їзді на територію сканувати автомобілі та багато іншого. Команда «Логістичний хаб» запропонувала для розвитку свого напрямку придбати козловий кран на 50т., відкрити таможений склад, надавати послуги по організації експорту товарів у країни Євросоюзу, Індію та Китай. Серед ідей команди «Наша марка – Дніпро» цікавими виявились наступні: фасування та реалізація торфу, виробництво яблучних чіпсів, відкриття газової заправки та майданчику для виставки агропромислової техніки.

Головною метою етапу «Реаліст» є вирішення питання «Як реалізувати?», отже в якості реалістів учасники тренінгу вже мали змогу зайняти прагматичну позицію, пропонували, як структурувати, спланувати роботу, визначали, які кроки потрібні для реалізації запланованих «мрій», а також обрахувати можливий дохід при реалізації своїх ідей. Увага приділялась витратам, залученню партнерів, пошуку клієнтів, каналів продаж. Бути реалістом – не допускати критики до того часу, поки не стане зрозуміло, що всі шляхи можливої реалізації використано. Це головна мета, яку освоїли учасники команд на даному етапі тренінгу.

Внаслідок великої кількості ідей та обмеженості часу для проведення повного обрахування реалізації своїх проектів кожною командою, етап «Критики» заплановано продовжити на наступному тренінгу після доопрацювання даних. Останній етап дасть змогу вже точно оцінити цінність ідей, знайти помилки в запропонованому і ідентифікувати слабкі місця в попередніх пропозиціях.

Після проведення даного заходу кожен із присутніх отримав можливість змінити стереотипні відношення, знання чи поведінкові навички через набуття навчального досвіду з тим, щоб досягти ефективного виконання поставлених цілей у розвитку організації та досягненні особистих перемог.